Vi søker etter en strukturert og engasjert daglig leder i 50 % stilling som kan identifisere seg med vår visjon som er lett tilgjengelig og lystbetont trening for alle.
Vår nye daglige leder skal være foreningens ansikt utad og jobbe med omdømmearbeid, profilering og markedsføring.
• ha ansvar for daglig drift og videreutvikling av foreningen sammen med styret og andre funksjonærer
• drifte vår web-side og sosiale medier
• ajourholde medlemsregister, funksjonærregister, medlemskort og timeplan
• utføre regnskaps- og budsjettarbeid, herunder føring av inn- og utbetalinger
• besvare e-post, telefoner og annen korrespondanse til foreningen
• innkalle og være referent på styremøter og årsmøter
• være kontaktperson og rapportere mot andre samarbeidspartnere som Friskis&Svettis Norge, Norges Idrettsforbund, Vestfold idrettskrets og andre
• sende søknader om økonomisk støtte og halleie
• følge opp krav og retningslinjer fra offentlige instanser
• rapportere til styret og være en aktiv bidragsyter i styrets arbeid med verdier, strategi og handlingsplaner
Ønskede kvalifikasjoner
• erfaring og interesse for fagfelt som økonomi, administrasjon, markedsføring og rekrutteringsarbeid
• kjennskap til drift av idrettsforening og idrettens organisering, samt relevante lover og forskrifter
• gode ferdigheter og kan lett lære seg digitale arbeidsverktøy og systemer
• gode språkferdigheter i norsk, både skriftlig og muntlig
• evne til å arbeide selvstendig og organisere arbeidet på en nøyaktig, strukturert og effektiv måte
• gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Relevant høyere utdanning er en fordel, men ikke en forutsetning. Stillingen krever politiattest og førerkort klasse B.
• god til å samarbeide og kommunisere i alle retninger i en frivillig organisasjon
• serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner
• samfunnsengasjert og har genuint engasjement for idretten
• utviklingsorientert
• kunde- og medlemsorientert
• opptatt av kvalitet og resultater
• opptatt av involvering og inkludering
• initiativrik og selvstendig
• en god relasjonsbygger
• god til å prioritere, og har evnen til å engasjere og motivere frivillige til innsats
Personlig egnethet vil vektlegges.
Stillingen er i dag vurdert til å utgjøre 50 prosent av et normalt årsverk. Arbeidsmengden vil variere gjennom året med høysesong ved terminstart og lav aktivitet i sommermånedene. Den administrative delen er basert på hjemmekontor, så laptop samt telefon følger stillingen. Da oppdatering av timeplan er en av oppgavene, må det påregnes noe ettermiddags-/kvelds -og helgearbeid. Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser.
Skriftlig søknad med CV sendes til styreleder Anette Loennechen på e-post anetteloennechen@gmail.com innen 14. mars. Har du spørsmål knyttet til stillingen, ring Anette på mobil 93254075. Ønsket oppstart er senest 1. mai 2022.